سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
تاریخ انتشار: شنبه 21 نوامبر 2020 | 21:00 ب.ظ
مدیر عامل شرکت توزیع برق اردبیل خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه «برق من» در اردبیل/مشترکان اپلیکیشن را نصب کنند

راه‌اندازی سامانه «برق من» در اردبیل/مشترکان اپلیکیشن را نصب کنند اردبیل- مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: سامانه «برق من» در راستای تحقق دولت الکترونیک و رفاه حال مردم، جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم راه اندازی شده است.

حسین قدیمی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، حفظ سلامت جان هم استانی‌های عزیز در شرایط موجود بیماری کرونا، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: مشترکین می‌توانند با نصب اپلیکیشن «برق من» در گوشی همراه و با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، خدمات صورتحساب، از قبیل مشاهده آخرین قبض، تغییر نام، اصلاح نام و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: مشترکین همچنین می‌توانند با این سامانه نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک به صورت خود اظهاری، ثبت خاموشی‌ها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی در «برق من»

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: از عموم مردم سطح استان درخواست می‌شود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق استان مراجعه نکرده و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.

قدیمی اعلام کرد: سامانه موبایلی «برق من» که برای سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار، سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روش‌های دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن برق من است.

وی با بیان اینکه در «اپلیکیشن برق من» مشترکین و هم استانی‌ها حتی بدون تماس با شماره ۱۲۱ می‌توانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند افزود: در صورت عدم دسترسی به اینترنت، مشترکان استان اردبیل همانند گذشته، می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ خاموشی، حوادث و درخواست‌های خود را اعلام کنند.

قدیمی افزود: برای اعلام انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت بعد از شماره گیری ۱۲۱ کلید ۳ را شماره گیری کرده و درخواست‌های خود را در رابطه با برق اعلام کنند تا بعد از شنود پیام‌های رسیده و رسیدگی کارشناسان مربوطه به درخواست‌های مشترکان رسیدگی و پاسخ داده شود./مهر

کد خبر : 15253

کانال تلگرام دایاق
شبکه آگهی اینترنتی
شرکت تبلیغاتی نقطه
اکین
اکین
اکین
اکین
یو پی اس باتری یو پی اس تعمیر یوپی اس قیمت باطری یو پی اس
یو پی اس باتری یو پی اس تعمیر یوپی اس قیمت باطری یو پی اس